Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum. I am Nadia Syamila. Welcome to one of places where I pour my heart, my emotions, my feelings and most of the things out. May we inspire each other. Hope we meet in Jannah. Pray for me. And forgive me for my mistakes. Jazakallahukhayr.

Friday, November 11, 2016

Setiap pernah sedetik waktu

Maafkan aku ya Allah..
Maafkan aku ya Allah..
atas setiap pernah sedetik waktu ketika hatiku tidak bersamaMu.. Tuhanku

Ya Allah.. pada siapakah aku bergantung harapku tentang dunia dan akhiratku selain Mu.. Tuhanku

Ketika aku melupakanMu janganlah Engkau marah terhadapku ya Allah..
Sungguh hati ini tidak pernah berniat meninggalkanMu

Apakah ia mampu untuk meninggalkan Pencipta yang amat mengasihinya..

Maafkan aku ya Allah..
atas setiap pernah sedetik waktu..

No comments:

Post a Comment