Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum. I am Nadia Syamila. Welcome to one of places where I pour my heart, my emotions, my feelings and most of the things out. May we inspire each other. Hope we meet in Jannah. Pray for me. And forgive me for my mistakes. Jazakallahukhayr.

Wednesday, December 30, 2015

Sekiranya aku takut

ya Allah...
sekiranya aku takut...
hanya.. kepadaMu ku serahkan semuanya...

ya Allah...
sekiranya aku sedih...
siapa yang bersamaku
siapa yang bersamaku
selain Mu ya Allah...

ya Allah...
tiada yang lebih
mengasihi hati ini selain Mu...

ya Allah...
yang mendengar hatiku...
tolonglahku ya  Allah...
dalam setiap ketakutan
ku

ya Allah
aku takut
ya Allah aku lemah
ya Allah aku berbuat salah juga
ku manusia, ya Allah
ku mohon ampun hanya kepadaMu ya Allah yang mengampuni
ampunkanlah aku ya Allah...

maafkan ku ya Allah...
setiap kesalahanku..
sesungguhnya sekiranya Engkau tidak melihatku
siapa yang melihatku...

lihatlah ku ya Allah..
pandanglah ku kembali..
maafkan lah ku ya Allah
sayangilah ku ya Allah...

sungguh ya Allah
sekiranya ku takut akan dunia
ini ya Allah
aku meletakkan sepenuh pengharapan hanya
kepada Mu yang bisa menghilangkan.. segala ketakutanku..
ya.. Allah...

tolonglah ku ya Allah...

ya... Allah
tolonglah ku ya..Allah.


No comments:

Post a Comment